środa, 30 kwietnia 2014

W jaki sposób skutecznie szukać ofert pracy?

Szukanie oferty pracy i wybranie tej w największym stopniu odpowiedniej dla nas jest procesem niesłychanie mozolnym i trudnym. Powinno się się za to zabrać będąc odpowiednio przygotowanym. W Sieci mamy masę serwisów prezentujących oferty pracy. Z którego tedy skorzystać i jakie oferty pracy wybrać? W pierwszej kolejności powinniśmy zacząć poszukiwania ofert pracy na dużych i wypróbowanych portalach. Większe korporacje ogłaszają się przede wszystkim tam. Mniejsze portale powinniśmy od razu odpuścić. Istnieje naprawdę niesłychanie mała szansa, iż jakakolwiek duża i szanująca się korporacja będzie poszukiwała ludzi do pracy na malutkich i nieznaczących serwisach. Kiedy już wybierzemy listę najważniejszych serwisów Internetowych prezentujących oferty pracy winniśmy zabrać się za przygotowanie listu motywacyjnego i CURRICULUM VITAE. Należy zwrócić uwagę na to aby przygotować parę różnych wersji CV oraz listu motywacyjnego, tak aby być w stanie wysłać akuratny dokument, w zależności od tego na jakie stanowisko będziemy aplikowali. Elementem o jakim powinno się także wspomnieć jest to, że w CV podajemy adres email z własnym imieniem i nazwiskiem. Nie używamy tam żadnych nazw własnych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz